FANDOM

UWAGA! NAWET ZABAWNE STRONY POTRAFIĄ ZEPSUĆ ZABAWĘ! SPOILER!

Opowieść o małym chłopczyku, który wygrywa wszystko i zostaje darthem wejderem. Niektórzy mówią, że to pierwsza część gwiezdnych wojen, ale to tylko plotka. Najważniejszymi postaciami są Kapitan Tarpals i Boss nass.

Postacie i PostaćkiEdytuj

Anakin Skywalker- Jakiś chłopczyk. Gdy droidy rozpierdalają statek kłajgondzina i obiłana to rozbijają się na tatooine wyglądającym skądinąd jak Jakku..i spotykają tam dzieciaka, który bierze udział w nielegalnych wyścigach gratów.
Wyścig

Typowy wyścig na Tatooine

Kłaj gon odkrywa w nim moc i wykorzystuje chłopaczka do wiadomo jakich celów. STOP! Chodzi mi o wygranie wyścigu. Gdy Anakin wygrywa wyścig, Qui gon go porywa matce i ucieka na Coruscant. 

Obi-wan-Kenobi- Mentor Anakina. Poznaje Anakina w statku i już zamierza go wywalić gdy Qui gon go wydoił. Strasznie jojczy i narzeka na wszystko, ale ostatecznie załatwia Darth mala swoim kałem. Nie ma brody co jest przestępstwem, bo każdy Obi ma brodę. Gdy skończył grać w gwiezdnych wojnach zrobił firmę obi tak to skrobi robi. Strasznie nie lubiana firma przez Jasia fasole, ale kogo ten cwel obchodzi.

Obi

Jasio o Obim

Qui-Gon jinn- Ma równie zjebane imię i nazwisko jak Obi, ale jest miszczem dżedajów.  Zostaje zabity przez swoją starą Dartha mala, bo jest słabym miszczem. Żaden z Dżedajów go nie lubił. Myślał, że będzie drugim jodą, ale jak widać się mylił. Nie odgrywa ważnej roli jest tylko po to by go zabić. I żeby powiedział Zabiją cię jeśli zginiesz.

Darth Maul- Jest to bardzo zły typek. Tak kipi wściekłością, że jego ryj jest krwisto czerwony. Jest dresem co potwierdzają jego tatuaże. Ma jako jedyny Shit podwójny miecz świetelny. Zabił Kłajagonadżina, co potwierdza, że kłaj nie był doskonałym ryczerzem Jedi. Później Obi obudził w sobie lwa i przeciął Dartha na pół. Darth skończył w śmieciach lecz i tak przeżył co potwierdza fakt, gdy  oglądasz czwarty sezon gwiezdnych wojen wojen klonów. Nazywany przez kolegów Darth Małż, gdyż jego małżowina jest giętka.

Lord Sidious/Kanclerz Palpatine/Senator Palpatine/Imperator- Najgorszy wiedźmin wszechczasów. Na początku filmu podaje się za dyktatora kanclerza Coruscant, a później wychodzi na jaw że to brzydki żądny władzy ciul, który wykorzystuje wszystkich podwładnych tylko po to by osiągnąć swój cel. Zapedofilił się w anakinie od pierwszego wejrzenie i robi wszystko aby go przenieść na ciemną stronę gaci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki