FANDOM

UWAGA! NAWET ZABAWNE STRONY POTRAFIĄ ZEPSUĆ ZABAWĘ! SPOILER!

Jest to opowieść o murzynie który zdradził imperium i został jedi. Nie bez powodu był murzynem. Bez przerwy robi głupie miny do kamery, a jak widzi jakku zachowuje się jakby dotarł do domu. Film jest stworzony przez DJ abramsa, który podkładał wszystkim głosy we wszystkich językach. Na początku pojawia się napis lucasfilm , ale jak ktoś ma rozum to niech nauczy się czytać bo to jest przecież robione przez disneya. Disneyowie to chamy, a g.lucas dał się im nabrać bo ukradli mu firmę i podłożyli w jej miejscu 4 miliardy dolców.

 Bohaterowie i BohaterkiEdytuj

Rey- Główna postać. Wychowała się na wsi jeżdząc a raczej latając traktorem. Podniecają ją bitwy i dlatego buszuje i stara się jakąś znaleźć. Wszyscy na początku myślą, że mają doczynienia z kylo renem albo z kapitanem phasmą, ale później się okazuje że to nie prawda. Ma w sobie moc, ale nic o tym nie wie. łazi wszędzie z jakimś krzywym kijem i myśli, że to śmieszne. Gdy spotyka BB-8 uważa go za księcia z bajki i go kradnie jakiemuś potworowi na bancie.

Finn- Traitor, główna postać numer 2. Jest murzynem co wywołało zamieszki w stanach zjednoczonych, bo jak powiedziała kiedyś firma sony, nikt murzynów nie lubi. Albo kłamali albo finn tę zasadę łamie. Finn potrafi używać mocy, ale w filmie tego nie pokazał bo to cienias. Ma miecz świetlny ale nie potrafi z niego korzystać. Uzasadnia to fakt gdy szturmowiec wyskakuje na niego z paralizatorem wrzeszcząc TRAITOR!!! Finn tak słabo walczy, że gdyby nie Han solo to by zginął. Jest na początku szturmowcem, ale gdy umiera jakiś jego kumpel postanawia zostać jedajem. Kylo ren go nie lubi. Gdy z Połem kradnie statek wszyscy są źli bo to był dobry statek i się zmarnował na brudnym tyłku murzyna. Kapitan Phasma gdy widzi jego ryj to czka i każe mu założyć z powrotem hełm bo zaraz się zrzyga, co mówi samo za urodę Finna. Przegrywa walkę z Kylo renem, chociaż o dziwo prawie go pokonał. Wniosek jest jeden. Szturmowiec wrzeszczący traitor jest lepszy niż Kylo.

Kylo ren- Jest to główny badas w 7 części filmu. Pojawia się już na planecie jakku i tam widząc ślepego staruszka zabija go bo przecież nie będzie torturował ludzi. Na początku daje wrażenie strasznego, lecz gdy zdejmuje maskę finn staje się biały, w rey przebudza się moc, hux ucieka, a starkiller wybucha. Dowodzi wszystkim i bardzo nie lubi gdy ktoś mu rozkazuje. Gdy mu coś nie wychodzi to wszystko psuje. Raz 2 szturmowców chodziło, zobaczyli kylo rena w swoim nie-humorze i zwiali, bo jeszcze ich wykastruje. Na końcu Generał Hux go ratuje z rozkazu snoka.

BB-8- Pierwszy główny bohater, który jest robotem. W sumie całe uniwersum kręci się wokół niego. Jest podobny do R2-D2 tylko, że jeździ na swoim brzuchu. Przechowuje tajną mapę wszechświata, a kylo chce ją mieć bo musi poprawić geografię i pokazać nauczycielce że nie jest (jak ona to ujęła) małym dzieckiem z mordą lamusa. BB to prawdopodobnie skrót od  Ballon Boy, a 8 oznacza, że 8 wersja. Czyli BB-8 to ósma wersja balonowego chłopca z fnafa.

Snoke- To jest najgorszy lord w całej galaktyce. Nie ma przyjaciół, a jego życie składa się z siedzenia na fotelu w ciemniej sali jako hologram (o dziwo kolorowy). Nigdy nie walczy, nie wiadomo jaki ma miecz nie wiadomo jaką ma moc, ale wiadomo, że jest lordem zło number 1 w całej galaktyce. Jest brzydki i parchaty, co widać po jego mordzie. Dowodzi wszystkim czym się da, chociaż gdyby mógł dowodził by całą galaktyką, ale zapomniał, że na ziemii też są lordowie, którzy chcą dowodzić całą galaktyką.  Ma na sobie czarną szatę i prawdopodobnie nic więcej. Nie lubi nikogo poza sobą i swoim fotelem i swoim hologramem i dowodzeniem wszechświatem.

Poł dameron- Latający człowiek, który jest tak świetnym pilotem, że go łapią na początku a potem ginie. Jednak moc w fiinie jest tak silna, że okazuje się, że przeżył. Jest tylko w filmie po to aby pokazał jak lata i żeby finn miał pretekst do przejścia na jasną stronę mocy.

Chewbacca- Jest to potwór z planety kaszy i dlatego jest brązowy. Finn od razu znajduje w nim nieprzyjaciela. Jest włochaty, bo jak był mały to nie słuchał się mamy i się nie golił. Wygląda jak połączenie Yetiego, Big foota i kuzyna Coś z rodziny adamsów. Jest najlepszysz pśaćelem Hana solo i są nierozłączni od czasów Nowej nadzieji.

Han Solo- Człowiek, który gra Solo. Jest legendą gwiezdnych wojen. Uważa, że najważniejszą rzeczą na świecie jest lakier Sokoła millenium. Ma ochotę się powiesić, gdy rozbijają się na Starkillerze. Na szczęście się nie wiesza, bo widzi swojego synka Kylo Bena. O dziwo gdy go widzi jego synek zamiast powiedzieć hej tatku!,  wyciąga miecz i wydłubuje nim flaki swojego starego. Tutaj się kończy historia Hanego solego, którego los i tak był przesądzony. (tak naprawdę Harrison ford nie chciał już grać).

Kapitan Phasma- Na początku wszyscy myślą, że to zły facet, ale okazuje się, że to niegroźna kobieta. Jest w filmie jedynie po to, aby wyłączyć osłony starkillera. Potem wdzięczny han solo zgniata ją w śmieciach. Ma inną zbroje niż wszyscy bo jej zbroja świeci w nocy.

Generał Hux- Jest generałem. Zachowuje się jak Hitler i wszyscy go pamiętają ze sceny gdy spowiada się a wszyscy mu salutują. Potem na jego rozkaz starkiller wszystko rozpierdala.

Shart

JUPI JAJO

Darth Vader- W tej części wystąpił jedynie jego hełm, ale kogo to obchodzi przecież i tak to za dużo.

Szturmowiec z miotaczem ognia-

Szturmowiec z paralizatorem - TRAITOR!!

FabułaEdytuj

Jest dobry człowiek, który przekazuje wiadomości dobremu droidowi i potem jego ojca zabija zły człowiek o twarzy dzikusa którym dowodzi parszywy człowiek, który kocha władzę. Potem zła planeta rozwala wszystkie planety, a gdy chce zniszczyć inne wszystkie planety przychodzą dobrzy ludzie i rozwalają złą planetę, a zły człowiek zabija dobrego łowce nagród, a potem dobra kobieta pokonuje złego człowieka. Potem zły generał zabiera złego człowieka. The end. Chwila.. Nowa nadzieja?

Nowa nadzieja vs Przebudzenie nocyEdytuj

Podobieństwa:

- Wybuchająca zła planeta; (death star, starkiller)

- Rozwalenie dobrych planet złym laserem;

- Nowy jedi; (luke, rey)

- Śmierć ważnej postaci; (obi-wan, han-solo)

- Planeta rodowita jedi jako pustynia; (tatooine, jakku)

- death | STAR - STAR | killer

- Zaczyna się od ataku;

- Główny zły nosi maskę;

- Głównym zły pomiata super zły;

- Latają TIE fightery (ziuu);

- Latają X-wingi;

- Zniszczenie na końcu złej planety;

- Dwóch złych ważniaków w garniturach (Hux, Tarkin);

Różnice:

Różnice
Star wars Nowa Nadzieja Star wars Przebudzenie mocy
Darth Vader lubił tarkina Kylo ren nie znosi Huxa
Nie pojawił się imperator

Pojawił się snoke

Główną planetą jest Tatooine Główną planetą jest Jakku

CiekawostkiEdytuj

  • Darth Vader wystąpił przez 5 sekund;
  • Snoke to jest imperator;
  • Hux i kylo zginęli;
  • Szturmowiec wrzeszczący traitor zginął;
  • Han solo wystąpił;
  • Chewbacca zabił hana solo;
  • Poe dameron zginął, a tamto to był jego brat bliźniak;
  • Nie było chyba yody :O;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki